ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Preambulum

Üdvözöljük honlapunkon! Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Weboldalon elérhető szolgáltatások igénybevételére vonatkozó feltételek szabályozását.

Kérjük, hogy megrendelési igénye véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelési igényének véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát! Amennyiben Ön a ÁSZF-ben foglaltakat nem fogadj a el, úgy nem jogosult a Weboldal használatára, illetve a Weboldal által kínált szolgáltatások igénybevételére.

Ha az ÁSZF-fel, a Weboldal használatával, a megrendelés menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Impresszum 

A Szolgáltató (továbbiakban: Vállalkozó) adatai:

Név: Germil Kft.

Székhely: 8248 Nemesvámos, Somhegyi u. 12.

Adószám: 24089311-2-19

Cégjegyzék szám: 19-09-515629

Képviselő: Kovács Orsolya

Kapcsolat:

Elektronikus levélcím: cleancaptain@hajotakaritas.hu

Honlap: https://hajotakaritas.hu

1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK 

1.1. A jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen dokumentum értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.

évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.), az elektronikus  kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó  és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.  

1.2. Jelen ÁSZF nyelve a magyar. A „Felhasználóval” megkötött szerződéseket a Szolgáltató nem iktatja, azokat nem tárolja.

2. IGÉNYBE VEHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK BEMUTATÁSA, TULAJDONSÁGAINAK ISMERTETÉSE 

2.1. A Vállalkozó a https://hajotakaritas.hu internetes cím (továbbiakban: Weboldal) alatt minden nagykorú személy számára elérhető szolgáltatásokat (továbbiakban: Szolgáltatás) nyújt, azaz a szolgáltatást igénylő ügyfelek (továbbiakban: Felhasználó) számára a szolgáltatást elvégezteti a  Vállalkozóval szerződésben álló Hajó Takarító szakemberekkel (továbbiakban: Takarító). A Szolgáltatás elvégzéséhez a Vállalkozó az adott takarításhoz szükséges mennyiségű Takarítót alkalmaz, a takarítás nagyságától függően. A Vállalkozó biztosítja a Weboldalon részletezett és aktuálisan elérhető Szolgáltatást a Felhasználónak, amely a Vállalkozó és a Felhasználó között történő telefonos egyeztetés alapján kerül véglegesítésre.

2.2. A Vállalkozó szolgáltatásának célja és lényege a Felhasználók számára Szolgáltatásokat nyújtani a Vállalkozó által nyújtott tisztítási technika alkalmazásával. A szolgáltatások listáját a Vállalkozó a Weboldalán szerepelteti, ahol azokat a Felhasználó részletesen megismerheti. 

2.3. A Szolgáltatás a következőket foglalja magába: a http://cleancockpit.eu oldalon mindenkor megrendelhető higiéniai szolgáltatások (takarítási szolgáltatások).  

2.4. A megrendelt Szolgáltatás felett kizárólag a Vállalkozó jogosult rendelkezni (azaz különösen a Takarítókat utasítani és a takarítási technikát kiszabni, a Szolgáltatás minőségét értékelni) és erre tekintettel a Vállalkozó nem köteles más, harmadik személy igényeit, véleményét figyelembe venni, közvetíteni a Takarítók felé.  

3. SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK LÉPÉSEI 

3.1. A Felhasználó kiválasztja az igényeinek megfelelő szolgáltatáscsomagot és az egyéb, kiegészítő szolgáltatásokat. A Felhasználó a megadott telefonos ill. e-mail-es elérhetőségen tudja leadni a rendelését.

A Vállalkozó SMS-ben vagy e-mail-en rögzíti a vállalt Szolgáltatásokat és a megrendelt Szolgáltatások költségét. Amennyiben a Felhasználó az SMS-t vagy e-mail-t megkapta és az abban foglaltakat nem utasítja el, akkor megrendelést ad le, mely a Felhasználó részéről a megrendelésben foglalt árak elfogadásának és egyúttal ajánlatnak minősül. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a Vállalkozó a Felhasználó  ajánlatát elfogadta, mert annak előfeltétele a Szolgáltatás elvégzésére irányuló időpont egyeztetés és Szolgáltatásnyújtás pontos helyszínének rögzítése. Ezután a Felhasználó utálással, illetve készpénzzel tudja kiegyenlíteni a Vállalkozó felé a Szolgáltatást. Ennek beérkezését követően a Vállalkozó a megrendelésnek megfelelően elvégzi a munkálatokat és munka végeztével teljesítési igazolást állít ki, melyet a Felhasználó részére továbbít.

3.3. Megrendeléskor a Felhasználó vállalja, hogy körültekintően adja meg a hajó paramétereit, hiszen a Szolgáltatás a Felhasználó által megadott paraméterekhez (kikötő neve, hajó mérete) viszonyítva kerül kiszámításra. A valóságnak nem megfelelően megadott adatok megadása nem teljesíthető szolgáltatásnak minősül, mely esetben a Vállalkozó nem képes végrehajtani a szolgáltatást, mely így  24 órán belül lemondott szolgáltatásnak minősül.

3.4. A Felhasználó a Szolgáltatásokat egyszeri alkalomra rendelheti meg, kivéve a rendszeres takarítási szolgáltatásokat, melyek esetén a Felhasználó jogosult a rendszeresség mértékétől függően kedvezményes díjra, melyet meghatározott időn belül igénybe vett szolgáltatásokért biztosít számára a Vállalkozó.

3.5. A Felhasználó elfogadja, hogy minden munkálat megkezdése előtt és után videó vagy képrögzítés történhet a vízi járművön. Ezek 30 napig visszanézhetőek.

3.6. A felhasználó elfogadja, hogy 9 °C alatt, illetve 0,5mm csapadék/nap felett a Vállalkozó nem végez Szolgáltatást.

3.7. A Felhasználó elfogadja, hogy amennyiben takarítási szolgáltatást rendelt, úgy a takarítási eszközöket és tisztítószereket a Vállalkozó biztosítja.

4. SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE 

4.1. A megrendelési igény elküldésével és az azt követő megállapodással fizetési kötelezettsége keletkezik a Felhasználónak. A Vállalkozó a megrendelést üzenetben visszaigazolja (továbbiakban: „Visszaigazolás”), amely tartalmazza a megrendelés részleteit. A Visszaigazolás nem jelenti a Felhasználó megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja a Felhasználót, hogy a megrendelése beérkezett a Vállalkozóhoz. A felhasználó megrendelése akkor kerül elfogadásra, amikor a Vállalkozó kiküldi a Felhasználónak a szolgáltatást végző Takarítók elérhetőségét és pontos érkezését.

4.2. A Vállalkozó a Felhasználó megrendelése alapján megfelelő számú Takarítót rendel ki, akik a Szolgáltatás teljesítését végzik. A Vállalkozó tájékoztatja a Felhasználót a szolgáltatást végző szakember(ek) nevéről és elérhetőségéről. A Felhasználó kizárólag alapos okkal (alapos oknak minősül, ha a Takarítóval rossz tapasztalata volt, vagy nem volt megelégedve a munkájával), utasíthatja vissza az adott Takarítót. A kifogás közlésére a Vállalkozónak címzett emailben van lehetősége, a Szolgáltatás pontos időpontjától számított 24 órán belül.

4.3. A szolgáltatási szerződés a megrendelés visszaigazolása után jön létre. A Felhasználókkal megkötött szerződéseket a Vállalkozó nem iktatja, azokat nem tárolja, azok nem  minősülnek írásba foglalt szerződésnek.

4.4. Szolgáltatás igénybevétele esetén – akár azt megelőzően, közben, illetve a  teljesítést követően – a Vállalkozó koordinátorai készséggel állnak rendelkezésre a Felhasználó kérdéseinek megválaszolására. A telefonos ügyfélszolgálat normál tarifák mellett hívható, emelt díjas szolgáltatás igénybevételével nem jár.

4.5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a  polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés – amennyiben a Felhasználó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a Felhasználó és a Vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

5. FIZETÉS 

5.1. A leadott megrendelésben szereplő szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése az alábbiak szerint történik:  

5.2. A Felhasználó a megrendelt szolgáltatásokat Vállalkozó bankszámlájára címzett előre utalással, illetve a helyszínen, a Szolgáltatás megkezdése előtt készpénzzel tudja kiegyenlíteni. Előre utalás esetén a Szolgáltatás megkezdésének feltétele a megrendelés összegének beérkezése a Vállalkozó bankszámlájára vagy az utalás elindításáról szóló, a Felhasználó Bankja által kiállított igazolás bemutatása.

5.3. Vállalkozó nem tartozik felelősséggel, ha a Felhasználó általi fizetés a fizetésben közreműködő Pénzintézet hibájából nem kerül jóváírásra vagy adminisztrálásra Vállalkozónál.

5.4. A szolgáltatási díjak megváltoztatásának jogát a Vállalkozó fenntartja. A  megváltozott díjakat a Vállalkozó előzetesen közli Weboldalán, amelyek  az alábbiak lehetnek:  

  • Rendszerüzenet a Weboldalon
  • Facebook oldal  
  • E-mail üzenet  

Rendszeres takarítás esetén az új szolgáltatási árak a soron következő takarítási alkalmat követő második alkalom esetében lépnek hatályba; minden egyszeri megrendelés esetén az árváltozás után leadott rendelésekre érvényes.

6. KÁRFELELŐSSÉG, JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG, PANASZKEZELÉS, EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI ESZKÖZÖK, ELÁLLÁS 

6.1. Kárfelelősség  

6.1.1. A Vállalkozó teljes körű felelősséget vállal mindennemű kárért, mely olyan felületen keletkezik, melyet a Felhasználó előzetesen, a Szolgáltatás megkezdése előtt írásban jelzett a Vállalkozó felé, “kényes” felületnek feltüntetve, illetve sérülékeny tárgyról és annak takarítási módjáról tájékoztatta a Vállalkozót. Felelősséget ezen felül a Vállalkozó bármilyen felületi kárért csak az általa biztosított  tisztítószerekkel és eszközökkel végzett rendeltetésszerű munkáért vállal.

6.1.2. A Vállalkozó a Takarító figyelmetlenségéből (esetleges törések, rongálódás) bekövetkezett károkért felelősséget nem vállal, de mindent elkövet, hogy a kárt helyreállítsa.

6.1.3. Vállalkozó tájékoztatja a Felhasználót, hogy a szolgáltatási szerződés nem szerződésszerű teljesítésének számít, ha a Felhasználó a Vállalkozó által közvetített Takarító személyes adatainak birtokában a Vállalkozó kizárásával végez szolgáltatást részére. A Takarító a Vállalkozó által közvetített Felhasználóval csak a Vállalkozón keresztül léphet kapcsolatba és tarthat fenn kapcsolatot. Amennyiben a  Felhasználó a Vállalkozó megkerülésére veszi rá a Takarítót, úgy az alábbiak az irányadóak:  

      6.1.3.1. A Felhasználó 500.000,- Ft kötbér és kártérítés (elmaradt haszon) megfizetésére köteles a Vállalkozó részére.

      6.1.3.2. A Vállalkozó az Takarítóval fennálló szerződést azonnali hatállyal felmondja, a Felhasználó újabb megrendelési igényét nem engedélyezi a szerződésszegést követő 1 (egy) éven át.

6.2. Panaszkezelés  

6.2.1. A Felhasználó elégedetlensége, illetve panasza esetén jogosult megkeresni a Vállalkozót és egyeztetni vele panaszát. A Felhasználó kijelenti és elfogadja, hogy a szolgáltatás minőségének szakmai megítélésére a Vállalkozó által megbízott felügyelőnek a megítélése a mérvadó.

6.2.2. A Vállalkozó – a Takarító hosszas betanítása és folyamatos ellenőrzésére figyelemmel – tájékoztatja a Felhasználót, hogy a Takarító és a Felhasználó között esetlegesen felmerülő jogvita és  igényérvényesítés esetén a Vállalkozó kizárólag közvetítő, mediációs szerepvállalásra vállal kötelezettséget.

6.2.3. Vállalkozó a panaszokat a hatályos jogszabályok figyelembevételével ügyfélszolgálatán kezeli a Kapcsolat címszó alatt megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken.  

6.2.4. Panaszkezelés és minőségi kifogások kezelése során a Vállalkozó a fogyasztóvédelmi törvény, a Polgári Törvénykönyv, illetve jelen ÁSZF rendelkezései alapján, az alábbiak szerint jár el:

6.2.4.1. A Felhasználó a Szolgáltatás nyújtásától számított – a Szolgáltatás jellegéből fakadóan kizárólag – 24 órán belül jelezheti a Vállalkozó felé, hogy a Szolgáltatással nem volt elégedett, kifogásolhatja annak minőségét. Nem minősül panasznak valamely kérdés megvizsgálása, a Felhasználó érdeklődése.  

6.2.4.2. A Vállalkozó a Szolgáltatás végeztével – Felhasználó kérésére – értékelő lapot küld ki a Felhasználó részére emailben, amely segítségével a Felhasználó 2 (két) munkanapon belüli elektronikus válaszlevél elküldésével jelezheti kifogásait, panaszát. A Vállalkozó csak az ezen üzenetre küldött válaszlevélre beérkező panaszokat vizsgálja ki.  

6.2.4.3. A Felhasználónak az elvégzett Szolgáltatással kapcsolatos panaszát igazolnia szükséges (pl.: fotó küldésével), melyet az értékelő e-mailhez csatolnia kell.

6.2.4.4. Amennyiben a Vállalkozót a Szolgáltatás nyújtásától számított 24 órán belül értesíti a Felhasználó, a Vállalkozó a vita tárgyát haladéktalanul, de legkésőbb 1 (egy) munkanapon belül kivizsgálja. Ilyen esetben a Takarító visszatér a Felhasználóhoz, és elfogadható szinten javítja vagy teljesíti az igényelt szolgáltatásokat. A Vállalkozó vállalja, hogy közreműködik a megfelelő időpont kijelölésében, mely időben a Takarító visszatér az igényelt szolgáltatás helyszínére, és teljesíti az igényelt szolgáltatásokat. A Vállalkozó ebben az esetben nem számít fel újabb, a megrendelésben szereplő szolgáltatási díjat a Felhasználó részére.

6.2.4.5. A Vállalkozó a beérkező panaszokat lehetőség szerint haladéktalanul, de legkésőbb azok beérkezésétől számított 30 napon belül válaszolja meg, és intézkedik a válasz emailben történő kiküldéséről. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó az elutasítás indokáról, valamint arról, hogy a Felhasználó a panasz jellegétől függően mely hatóság vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezheti, tájékoztatja a Felhasználót.  

6.3. Egyéb igényérvényesítési eszközök  

6.3.1. Amennyiben a Felhasználó és a Vállalkozó között fennálló jogvita békés úton nem rendeződik, a  Felhasználó bírósági eljárást kezdeményezhet vagy Békéltető Testülethez fordulhat.

6.3.2. A Békéltető Testület eljárására a Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Felhasználó erre irányuló kérelme alapján a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával  érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.  

6.3.3. A Vállalkozót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozni a Felhasználó igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezéseként történő elfogadását  illetően, nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a  2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Vállalkozó a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles.

6.3.4. A leírtakon felül a Vállalkozó tájékoztatja a Felhasználókat, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/ EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot. E platform célja, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti  jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését. Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az  Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is.

Az online vitarendezési platform elektronikus linkje: http://ec.europa.eu/odr

6.4. Elállás  

6.4.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.)

Kormányrendelet alapján a Felhasználó a szolgáltatási szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szolgáltatási szerződéstől. A szolgáltatási szerződés megkötésének napja az a nap, amikor a Vállalkozó megküldi a Felhasználónak a Takarító adatait tartalmazó elfogadó emailt, csatolva hozzá a szolgáltatási szerződés alanyairól szóló tájékoztatót.  

6.4.2. Szolgáltatástól való elállási szándék esetén a Felhasználó köteles erről írásban értesíteni a Vállalkozót. Az elállás közlése az info@hajotakaritas.hu email címre küldött egyértelmű nyilatkozattal lehetséges. Amennyiben az érintett megrendelés még nem teljesült, a Vállalkozó a megrendelést azonnal törli és az elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül köteles visszautalni a

Felhasználónak a törölt megrendelés vételárát. A Felhasználót nem terhelik költségek, amennyiben elállási jogával határidőben és a megrendelés teljesítésének megkezdését megelőzően él.  

6.4.3. A Felhasználót a szolgáltatási szerződés megkötése előtt (azaz a megrendelés elküldése után, de a Vállalkozó megrendelést elfogadó és a szolgáltatási szerződés alanyairól szóló tájékoztatást megelőzően) megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.  

6.4.4. A megrendelés teljesítésének megkezdését követően, de még a megrendelés egészének  teljesítését megelőzően a Felhasználó az indokolás nélküli felmondási jogával kizárólag akkor élhet, ha megtéríti a Vállalkozó szolgáltatás megkezdésével keletkezett ésszerű költségeit, és különösen a 8.1. pontban rögzített szabályok szerinti lemondási díjakat (bánatpénzeket).  

6.5.5. A Felhasználó nem élhet az elállás/felmondás jogával a megrendelés egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltatás teljesítését a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Felhasználó tudomásul vette, hogy a megrendelés egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

7. A WEBOLDALON ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK TELJESÍTÉSE SORÁN ELVÁRT TAKARÍTÓI ÉS  FELHASZNÁLÓI KÖVETELMÉNYEK

7.1. A Vállalkozó a Felhasználók felé az alábbiakat garantálják:

7.1.1. A Takarító a megrendelésnek megfelelően végzi el az igényelt szolgáltatást.  

7.1.2. A Takarító az igényelt megrendelést elfogadható mértékű odafigyeléssel és szakértelemmel végzi el.

7.1.3. A Takarító megtesz minden szükséges óvintézkedést a Felhasználó tulajdonának sérülése ellen.  

7.1.4. A Takarító az igényelt megrendelés alapján a Felek által kívánt végeredménynek a lehető leginkább megfelelő módon nyújtja a Szolgáltatást.

7.1.5. A Szolgáltatás időtartamát a Takarító – melynek maximális időtartamáról a Takarító vagy a Vállalkozó a Felhasználót értesíti – hatékonyan használja ki a megrendelésben szerepeltek elvégzéséhez. 

7.2. Felhasználó kötelezettségei 

7.2.1. Megtesz mindent annak érdekében, hogy a Takarító hatékonyan elvégezhesse az igényelt szolgáltatásokat a megrendelésnek megfelelően.  

7.2.2. A Felhasználó mindent megtesz annak érdekében, hogy biztonságos munkavégzési helyet biztosítson a Takarító számára.  

7.2.3. A Felhasználó felelős a Vállalkozó mielőbbi értesítéséért a Takarító által okozott károk tekintetében, melyeket az igényelt Szolgáltatások teljesítését követő legfeljebb huszonnégy (24) órában jelezni kell.

7.2.4. A Vállalkozó tájékoztatja a Felhasználót – és a Felhasználó az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi –, hogy a Vállalkozón keresztül történő szerződéskötés kizárólagos. Amennyiben tisztességtelen piaci gyakorlatot követve, a Takarítóval való közvetlen kapcsolatfelvétel útján próbál a Weboldalon közzétett ajánlathoz hasonló kedvezményes megrendelést lefolytatni, rábírva a Takarítót a Vállalkozó megkerülésére, úgy a Vállalkozó jogosult – összhangban a 6.1.3. pontban írtakkal – a Felhasználó újabb megrendelési igényét megtagadni a szerződésszegést követő 1 (egy) éven át. A Vállalkozó tájékoztatja továbbá az Felhasználót, hogy a Takarítók jogosultak a fent részletezett megkerülésre vonatkozó ajánlatról a Vállalkozót értesíteni. Felhasználó tudomásul veszi továbbá, hogy az ilyen tisztességtelen piaci magatartásra ösztönző ajánlatétellel a Takarítót gazdasági veszélybe sodorja, tekintettel arra, hogy az ilyen ajánlatok Takarító által történő elfogadása és a Vállalkozó megkerülésével kötött szolgáltatási szerződés esetén a Takarító súlyos szerződésszegést követ el és anyagi kártérítéssel tartozik a Vállalkozó felé.

8. MÓDOSÍTÁSOK, MEGRENDELÉS TÖRLÉSE, VISSZAFIZETÉS 

8.1. A Felhasználó által kért módosítások és törlések:  

8.1.1. Amennyiben a Takarító nem tud bejutni a hajóra vagy a helyszínen derül ki, hogy a Felhasználó nem tart igényt a megrendelt szolgáltatásra, akkor a teljes megrendelési díj levonásra kerül.

8.1.2. Ha a Felhasználó 24 órával a szolgáltatás megkezdése előtt mondja le egyszeri rendelését, abban az esetben a Vállalkozó teljes árat (bánatpénzt) számol fel.

8.2. Az Igényelt Szolgáltatások törlése a Vállalkozó által:  

8.2.1. Amennyiben a Takarító rajta kívülálló okok miatt nem képes teljesíteni egy elfogadott megrendelést a megrendelésről a Felhasználóval egyeztetett időben (pl. rossz időjárási  viszonyok, pandémia okozta korlátozó intézkedések stb.) a Vállalkozó azonnal értesíti a Felhasználót, hogy új időpontot egyeztessen vele.

8.2.2. Amennyiben a Takarító visszamond egy megrendelést a Vállalkozó felé, a Vállalkozó az ésszerűség keretein belül mindent megtesz, hogy átszervezze az igényelt szolgáltatások teljesítésének időpontját a Takarító javára.  

8.3 Visszafizetések:  

8.3.1. Amennyiben a Felhasználó a jelen szerződésnek a Takarító által való megsértéséből adódóan visszatérítésre jogosult, a visszatérítés összege nem haladhatja meg a nettó Szolgáltatási díjat.  

9. KEDVEZMÉNYEK 

9.1. A Vállalkozó által nyújtott, takarítási szolgáltatásra vonatkozó százalékos kedvezmények két típusra oszthatók: rendszeres és eseti kedvezmények.  

9.1.1. A rendszeres kedvezmények közé sorolandó, a nem egyszeri alkalomra rendelt szolgáltatásra adott, az alapcsomag árából levonódó kedvezmény, amely már az első alkalomtól érvényes. Minden más százalékos kedvezmény eseti kedvezménynek minősül.  

9.1.2. A Vállalkozó által nyújtott eseti kedvezmények, mindig az új megrendelésekre vonatkoznak és más kedvezménnyel nem vonhatók össze, valamint mindig az alapcsomag árából vonódnak le. Rendszeres takarítás rendelése esetén csak az első alkalomra érvényesíthető. A további szolgáltatásokra vonatkozó kedvezmények rendszeresség hiányban mindig csak egy alkalomra érvényesíthetők.  

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK 

10.1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó semmilyen körülmények között sem tehető felelőssé a kiközvetített Szolgáltatás teljesítésével kapcsolatosan felmerülő semmilyen kárért, igényért, követelésért, ugyanakkor a Vállalkozó vállalja, hogy vita, panasz esetén közvetít a

Felhasználó és az Takarító között és eljár a Takarítóért a Felhasználó által jelzett kár, igény, követelés békés rendezése érdekében.  

10.2. Digitális adattartalom  

A Weboldal valamennyi szoftver környezetben és operációs rendszerben futtatható,  amelyben htmlalapú weboldal megjeleníthető. A Weboldal működése során esetlegesen, bármely okból felmerülő szoftverhibákért felelősséget nem vállal. Hiba esetén a Vállalkozó kéri Felhasználóit, hogy a hiba lehető legrövidebb időn belüli elhárítása, illetve a szükséges intézkedések megtétele érdekében szíveskedjenek tájékoztatni arról a Vállalkozót.  

10.3. Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az Adatkezelési Tájékoztató.  

10.4. A Vállalkozó jogosult jelen Felhasználási Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani, melyről a Vállalkozó a Weboldalon és/vagy e-mailben ad tájékoztatást. A módosított rendelkezések hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított ÁSZF publikálásra kerül a Weboldalon és a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre – rendszeres Szolgáltatás esetén a hatályba lépést  követően esedékes második alkalomtól – alkalmazandók. Jelen ÁSZF 2023.05.31. naptól visszavonásig hatályosak.

10.5. A Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a

Weboldalon, előzetes figyelmeztetés nélkül és, hogy a Weboldalt akár más domain név alá helyezze át.